piątek, 15 stycznia 2016

Już są.....:)

Witajcie! cóż takiego jest, a mianowicie - dzisiaj zostały opublikowane wszystkie prace konkursowe, które biorą udział w Mistrzostwach Tworzenia Biżuterii i dodam, że moja skromna praca też tam jest :), ale od początku...
Jakiś czas temu Korallo na swojej stronie ogłosiło, iż organizuje I Ogólnopolskie Mistrzostwa Tworzenia Biżuterii. Długo zastanawiałam się czy zgłosić swoją kandydaturę, wszak startują tam bardzo utalentowane osoby, których prace sama na co dzień oglądam i podziwiam ale wysłałam swoje zgłoszenie i zakwalifikowałam się. Wybrano 50 uczestniczek, które otrzymały jednakowe zestawy i z nich miały zrobić jakąś formę biżuteryjną. 
Powiem szczerze... to nie było łatwe...To była walka z własnymi ograniczeniami, ograniczeniami materiałowymi i czasowymi.
Były oczywiście też pozytywy: pierwszy raz oplatałam Rivoli tylko 11o (innego rozmiaru nie było w zestawie!!!), pierwszy raz do oplatania używałam taśmy cyrkoniowej i pierwszy raz wyplotłam tyle koralikowych kwiatków i to każdy inny. O kilometrach nici, połamanych igłach i godzinach spędzonych przy tej pracy już nie będę się rozwodzić. Generalnie cieszę się, że podołałam, zdążyłam na czas i - co było moim punktem honoru :) korzystałam tylko z tych materiałów, które otrzymałam w zestawie ( poza zapięciem:)). Ostateczny wynik tych zmagań możecie zobaczyć poniżej. 

praca nr 23






Korallo na swojej stronie opublikowało wszystkie nadesłane prace. Konkurencja jest ogromna, dziewczyny przeszły same siebie, wszystkie prace są cudne i nie zazdroszczę Jury! Niemniej jednak jeśli podoba Wam się moja praca - w galerii ma numer 23, bardzo proszę o Wasz głos, który można oddać tu, z góry bardzo dziękuję :)

A tu jeszcze pokażę co wchodziło w skład zestawu. Dodam tylko, że nie można było dodawać nic od siebie co nie jest absolutnie konieczne.



14 komentarzy:

  1. Mówiąc wprost, szczenę zbieram z podłogi ;) Głos oddany, kciuki trzymane, życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny naszyjnik :) Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny. Bardzo okazały. Świetnie wybrnęłaś z tylu ograniczeń, a szczególnie kolorystycznych. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca! Trzymam kciuki, powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycający naszyjnik! Zagłosuję, bo wart jest zwycięstwa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie dziękuję za słowa uznania i oddane głosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, kłaniam się nisko Twojej pracy. Naszyjnik powalający swym urokiem! Wielkie brawa dla Ciebie!!! Żałuję, że z bliska nie mogę go obejrzeć. Pozdrawiam serdecznie:))
    Głos już oddałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już oddałam głos! Naszyjnik jest przepiękny, trzymam mocno kciuki!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Skromna praca :) więc skromnie napiszę że dla mnie jest w pierwszej trójce najlepszych!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, Twoja praca jest przepiękna! Wszystko w niej jest przemyślane, zaplanowane, idealnie do siebie pasujące, no po prostu chapeau bas. Życzę Ci z całego serca, by nagroda trafiła w Twoje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczny naszyjnik:) zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie dziękuję za wszystkie miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Zapraszam też do siebie www.facebook.com/EmbiArt ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...