wtorek, 8 września 2015

Hurtowo...

Ostatnio pisałam, że pokażę coś co nie jest czarne....i częściowo mi się udało :) Częściowo bo jak przeanalizowałam zdjęcia to doszłam do wniosku, że widmo "czerni" nie pozwala o sobie zapomnieć i gdzieś tam się przewija :) No cóż chyba nie będę z tym walczyć :)
Poniżej kilka bransoletek, które gdzieś tam kiedyś powstały ale jeszcze ich nie pokazywałam, na początek dość ciepło ale spokojnie będzie chłodniej...:)













Witam nowe osoby i do zobaczenia wkrótce!!!

3 komentarze:

  1. Piękne te bransoletki i sama nie wiem, które mi się najbardziej podobają :) Chyba ta pierwsza, przypomina słońce, a tego ostatnio za oknem mało ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie spodobała się bransoletka złożona z trzech sznurków koralikowych. Ekstra pomysł:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie fajniutkie, ale najbardziej do gustu przypadła mi ta zaplatana i cieniowana granatowo srebrna:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...