poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Bransoletek cd...

O ile ostatnio pokazywałam dość sztywną bransoletkę z racji użytej metalowej bazy, to dziś pokażę coś zupełnie przeciwnego :) Dwie bransoletki, szerokie ale doskonale dopasowujące się do nadgarstka. Pierwsza z nich - czarna, powstała przy użyciu dość miękkiego Super Suede, po doświadczeniach z grubą skórą naturalną, szycie tej bransoletki było przyjemnością :)










Druga bransoletka w nieco bardziej letnich barwach, również świetnie się układa i nie posiada metalowej bazy. Długo marzyła mi się podobna bransoletka, nie jest pozbawiona wad, wszak to pierwszy większy projekt w tej technice :) dlatego zostaje ze mną.








Pozdrawiam wszystkich odwiedzających :) !!!


11 komentarzy:

  1. Powiem tylko jedno - ŁAŁ! :) Strasznie podoba mi się pierwsza bransoleta, uwielbiam połączenie czerni i srebra, do tego te kwiatki... całość elegancka, a jednak z pazurem! Brawo! :)

    Pozdrawiam,
    Panna Kajka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, prawdę mówiąc ja też lubię połączenie czerni z innymi kolorami i często można u mnie zobaczyć takie właśnie projekty :)

      Usuń
  2. Obie bransolety bardzo klimatyczne. Każda w innym stylu, każda do czegoś innego pasująca.
    Lubię Kasiu Twoje rękodzieło:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, miło czytać takie rzeczy :)

      Usuń
  3. Cudne, obie, ale jako fanatyczce kwiatków, bardziej podoba mi się pierwsza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, czerń pasuje do wielu rzeczy, a kwiatki nawiązują do lata :)

      Usuń
  4. Śliczne bransoletki , a ta bursztynowa taka równa, aż dziwie się że coś tam widzisz nie tak:P Ale jeśli to jest powód ,żeby została z Tobą to rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza bransoletka w tej technice więc ma parę niedociągnięć ale na przyszłość będę wiedzieć jak ich unikać :)

      Usuń
  5. Obie piękne, ale bursztynowa mnie oczarowała. Żadnych błędów nie widzę, a jeśli nawet są, to trening czyni mistrza, każda następna będzie jeszcze lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, myślę podobnie więc następna powinna być lepsza (mam nadzieję) :), pozdrawiam

      Usuń
  6. Piękne obie. Trudno byłoby mi się zdecydować gdybym miała jedną wybrać. Ta haftowana równiusieńka jak od linijki. Brawo.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...