niedziela, 21 czerwca 2015

Wisiorki....

Witajcie, częstotliwość z jaką publikuję zdjęcia pozostawia wiele do życzenia, ale to nie znaczy, że nic nie robię :) Cały czas coś na warsztacie się tworzy. Gdyby nie to, że nazbierało mi się kilka rzeczy pewnie wszystko miałoby swój osobny post ale "niedoczas" sprawia, że pokaże co udało mi się stworzyć hurtowo, z resztą nie pierwszy raz :) Dzisiaj będą wisiorki....różniste, szydełkowe, wyszywane i plecione. Wszystkie dawno "wybyły" pozostały mi jedynie te zdjęcia.






















Witam nowych "zaglądaczy" i zmykam coś udziergać, następnym razem też będzie hurtowo :)

4 komentarze:

  1. Wszystkie mi się podobają, choć pierwszy i drugi najbardziej, chyba ze względu na kolory, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako wielbicielka ważek, najdłużej zawiesiłam oko, na naszyjniki właśnie z ważką, ale wszystkie wyglądają cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko piękne, ale kulka obłędna!! A połączenie kolorów..... świetne, aż się chce taką udziergać:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie piękne, ale kulka mnie zainspirowała, żeby się wreszcie zabrać za naukę i zrobić sobie taką :) Pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...