poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Z motywem węża....

Ze zrobieniem tej bransoletki ociągałam się bardzo długo. Motyw dość popularny można go spotkać na wielu blogach, moją wersję tego wzoru znajdziecie w zakładce ze wzorami na sznury koralikowe.Szerokość bransoletki to około 2,3 cm, długość 17 cm, mimo, że bransoletki tego typu są dość czasochłonne i koralikożerne :) to jeszcze się pokuszę o taką (jak tylko czas mi na to pozwoli). 













Witam nowe osoby i pozdrawiam wszystkich zaglądających! :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba taki snake ;) z pewnością świetnie się nosi taka lekko spłaszczona forma!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, fajnie wygląda na rączce :)

      Usuń
  2. Przepiękna gadzinka :) Też za mną chodzą podobne od jakiegoś czasu, a jak patrzę na Twoją nabieram coraz większej ochoty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj, ja do swojej dłuuuuugo się zbierałam ale jest fajna :), pozdrawiam

      Usuń
  3. ooo, wiem jak to jest - moja też leży zaczęta od stu lat (zaczęta... to znaczy, zaczęłam nawlekać koraliki :D) i nie mam jakoś motywacji, żeby ją "wykończyć". ale sesja idzie, na pewno się zmotywuję, bo u Ciebie efekt jest super ;)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...