niedziela, 14 grudnia 2014

Ażurowo sylwestrowo....

No cóż miało być złoto i ażurowo i myślę, że warunki spełniłam :) Szwagierka poprosiła o taki właśnie, dość prosty jeśli chodzi o wzór, komplet na wieczór sylwestrowy. Wykorzystałam tu świetny wzór Weroniki na kwiatuszki, które według mnie fajnie tu pasowały. Komplet dość prosty ale ze względu na kolor myślę, że będzie widoczny. Pozdrawiam wszystkich i pędzę kończyć kolejne ażurki dodam tylko, że jest ich tuzin więc mam co robić :)













18 komentarzy:

  1. Wyglądają bardzo elegancko. W połączeniu z kwiatuszkami - super. A to że widoczne to nie szkodzi. W końcu karnawał się zbliża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Te kwiatuszki od razu mi przypasowały do tych prostych kolczyków.

      Usuń
  2. Pięknie się prezentują, jak koronkowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to prawda trochę przypominają korornki :)

      Usuń
  3. Wzór może i prosty ale całość jest bardzo efektowna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wpaniały komplecik, taki delikatny i elegancki zarazem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, takie było założenie cieszę się, że się udało mi to osiągnąć.

      Usuń
  5. Na wieczór sylwestrowy idealny , cudowny komplet:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że się sprawdzi :)

      Usuń
  6. Kasiu, komplet jest śliczny. Świetnie wygląda ten ażurek w połączeniu z kwiatuszkami. A że błyszczy? Ma błyszczeć! Jak Sylwester to Sylwester! ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym błyszczeniem to prawda, myślę, że te kwiatuszki jeszcze z czymś połączę :)

      Usuń
  7. Komplet wspaniale się prezentuje, a ażurki przy kolczykach szczególnie mi się podobają, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplet piękny, ale jako że kocham bransoletki, mój wzrok przykuła właśnie bransoletka...CUDNA!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ąle niesamowity komplet:) Zapraszam do mnie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam:)
    Ten przepiękny komplet dodałąm jako jedną z inspiracji na naszym blogu :
    http://pomorze-craftuje.blogspot.com/2016/01/inspiracje-z-neta-wyzwanie-gosi-salamon.html
    zapraszam do odwiedzin i pozdrawam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...