poniedziałek, 22 grudnia 2014

Ażurowe pierścienie

Ostatnio odkrywam co raz więcej zastosowań koralików w życiu codziennym :), a to za sprawą koralikowych wyzwań, które są mi zlecane. Ostatnio zostałam poproszona o zrobienie pierścieni na serwetki, które mają być wykorzystane na świąteczny stół. Przyznam, że pomysł mi się spodobał i aż się dziwiłam, że sama na to nie wpadłam wcześniej. Większość z nas tzn. "koralikowo - zakręconych" :) nie lubi robić dwa razy tego samego, a co jak trzeba zrobić tego samego 12 sztuk!!! O zgrozo w połowie miałam dość, ale wytrwałam, pochłonęło to około 8 paczek koralików i wiele godzin żmudnej pracy. Jedno wiem na pewno - szybko tego nie powtórzę :). Mam nadzieję, że właścicielka będzie zadowolona. Poniżej kilka zdjęć tych koralikowych zmagań, niestety zdjęcia robione w taką pogodę jaką mamy za oknem więc pozostawiają wiele do życzenia, no ale cóż...








Pozdrawiam wszystkich w te chłodne i wietrzne dni !!!

10 komentarzy:

  1. Ażurowe pierścienie są przepiękne :) Bardzo ładnie prezentują się z serwetką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że sprawdzą się w praktyce :)

      Usuń
  2. Co świetny pomysł i jaka ozdoba na stół :) Wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, pomysł nie mój, moje tylko wykonanie :) Również życzę Wesołych Świąt!

      Usuń
  3. Pierwszy raz widzę takie pierścienie, robią wrażenie na stole muszą wyglądać wspaniale!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak będą wyglądać, pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Przepiękna dekoracja stołu z serwetką na talerzu. Wzbudza prawdziwy zachwyt.
    Pozdrawiam, życzę wspaniałego i twórczego 2015 roku:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również życzę owocnego Nowego Roku :)

      Usuń
  5. Piękne! Myślę, że warto było tyle nad nimi pracować! Bardzo elegancko się prezentują a robienie takich ładnych zdjęć to moje marzenie, więc proszę nie narzekać ;-) Na dodatek jaki świetny sposób składania serwetek, jak to się robi?
    ..A tak poza tematem posta - patrząc na Twój banerek przypomniało mi się, że mam kilka muszelek z którymi muszę "coś" zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) co do składania serwetek to musisz mieć złożoną serwetkę w trójkąt następnie trzeba składać tak aby wyszedł z niej pasek (kilka razy zwinąć zaczynając od rogu), gdy już jest długi pasek zrolować go włożyć do ozdobnego pierścienia, trochę ułożyć i gotowe :) co do muszelek też już o nich myślę, zwykle za późno zabieram się za takie naszyjniki i są zrobione już po sezonie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...