środa, 26 listopada 2014

Geometrycznie i zielono....

Witajcie, w ostatnim czasie wydziergałam kilka bransoletek z geometrycznymi wzorami ich schematy umieściłam w nowej zakładce, więc jeśli ktoś ma chęć to zapraszam tu.
Przyznam, że przeważa w nich zieleń :) może to podświadoma tęsknota za wiosną :)






Poniżej komplecik, który powstał stosunkowo niedawno. Bransoletka z zawieszką, którą stanowi szydełkowa kula (wzór na nią znajdziecie tu ). Kula wyszła dość spora i fajnie wygląda z łańcuszkiem w kolorze srebrnym. 
Skoro mowa o szydełkowych kulach, to tu również zrobiłam nową zakładkę z moimi schematami na nie. Z czasem umieszczę tam więcej wzorów. Niestety, jak wiadomo bardziej wtajemniczonym, program do kulek nie pokazuje sekwencji nawlekania, ta jest dostępna dopiero po wydruku. Ale zawsze można podobny schemat przerysować u siebie i wydrukować :). Mnie utrudnia sprawę posiadanie drukarki laserowej, która drukuje tylko na czarno - biało, wyobraźcie sobie ile mam zabawy, jak wymyślam wzory z zastosowaniem kilku kolorów, przydają się wówczas kredki moich córek :).









Życzę miłego dnia i mimo tych ciemnych chmur za oknami, przynajmniej u mnie :(

4 komentarze:

  1. Kule są niesamowite :) . A z kolorami to i ja tak mam :) - teraz na Święta robię bombki karczochowe i są też między innymi zielone prawie neony :D .
    P.S. Zapraszam na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kulka jest świetna - wyszła idealna :) Bransoletki śliczne.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...