czwartek, 27 listopada 2014

Dla Oliwki....

Gdy zostałam poproszona o wsparcie tej akcji, nawet się nie zastanawiałam. Zrobiłam i przekazałam na aukcję poniższą bransoletkę.  Dobór kolorów nie był bez znaczenia, oliwkowy (bo chodzi tu o Oliwkę właśnie) i różowy (chyba nie muszę wyjaśniać) oraz koniczynka na szczęście. Mam nadzieję, że ktoś ją przygarnie i tym sposobem cegiełka do cegiełki.....







Jeśli chcecie i możecie to również się przyłączcie. 
Więcej informacji znajdziecie tu.
Każde wsparcie się liczy.

4 komentarze:

  1. Bransoletka pełna symboli. Niech się wylicytuje za górę kasy. A tak poza tym że szczytny cel, to bransoletka jest po prostu śliczna. Że też jeszcze nie wpadłam na takie zestawienie kolorków. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mam nadzieję, że ktoś zechce ją przygarnąć chociażby dla dobra sprawy.

      Usuń
  2. Śliczna! Mam nadzieję, że spodoba się nie tylko małej Oliwce, ale też jakiejś dużej która zechce tę bransoletkę przygarnąć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i też mam taką nadzieję :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...