poniedziałek, 22 września 2014

Boja i bangle.

Witajcie po dłuższej przerwie :), bardzo mi miło, że czasem do mnie zaglądaliście podczas mojej nieobecności. Przyznam szczerze, że letnie leniuchowanie wkradło się również w ... koraliki. 
Nie pokażę jakiegoś szalonego albo skomplikowanego projektu  :) za to podzielę się odkryciem jakiego dokonałam minionego lata :) Dla większości z Was to żadne odkrycie, a jedynie stwierdzenie oczywiste faktu :) Otóż "odkryłam" bransoletki typu bangle :))) !!! (można rzec: "lepiej późno niż wcale").
Nie koralikuję od wczoraj i widziałam wiele podobnych bransoletek ale nigdy nie rozumiałam zachwytu jakim były darzone (pomijam oczywisty efekt wizualny). Postanowiłam przerobić to na własnej skórze, a raczej rączce :) i przepadłam! Naprodukowałam kilka kompletów i przechodziłam w nich większość lata. Jako że dość praktyczna ze mnie osóbka byłam zachwycona łatwością z jaką można je zakładać (tak, nie musiałam prosić nikogo o pomoc w zapinaniu:)), poza tym nic nie zmieniało koloru, uczulało itp.! Zatem zwracam honor wszystkim niedocenianym przeze mnie bransoletkom "bangle" i obiecuję stworzyć ich więcej :).
No dobra to teraz pokażę kilka tworków i pędzę poodwiedzać Wasze blogi.

Poniższa boja (tak, ją nazwałam, chociaż czarny kolor jest mało letni :), więc może być kropla, łezka, czy coś podobnego), powstała jeszcze na początku lata. Tradycyjne "kule" nieco mi się opatrzyły więc chciałam zrobić coś innego, znalazłam w swoich zbiorach ciekawy kształt i postanowiłam ubrać go w koraliki. Niedawno dorobiłam bransoletkę do kompletu i całość wygląda jak poniżej.











Skoro wywołałam kule, to jedna mi się jeszcze zapodziała :)




A tu już ukośnikowe bangle na 10 koralików w rzędzie  :)





Poniżej bangle wykonane tradycyjnym sznurem. Wiem, wiem kolorystyka mało wyszukana i pewnie większość z Was ma już podobne w swoich kolekcjach, no ale cóż może innym razem bardziej się wysilę :)











Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za miłe słowa :)













22 komentarze:

  1. Kasiu, świetne bangle!!! Ładne kolorki, na lato idealne. Też się do nich przymierzam, ale jakoś mi nie podrodze ;)
    Urzekł mnie pierwszy komplecik - klasyczny i elegancki, po prostu ponadczasowy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam wyżej, do bangle musiałam "dojrzeć" :) ale to fajna bransoletka, a bojka może być i na lato i na zimę :)

      Usuń
  2. Kasiu , śliczności dzisiaj zaprezentowałaś , wszystkie są cudne :)
    Ten komplet z bojką ogromnie urzekł mnie , a szczególnie ten kształt koralika jest niesamowity :)
    A w ogóle to Twoje bangle są świetne , ja jakoś jeszcze nie próbowałam ich zrobić i na razie tylko wzdycham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Koralik wziął się najprawdopodobniej z... żyrandola :) Kiedyś dostałam sporą paczkę koralików z odzysku i tam była między innymi taka bojka, mam jeszcze kilka mniejszych więc może jeszcze coś zrobię :)

      Usuń
  3. Świetne te bangle:) Mi niestety jeszcze wychodzą okropne, może się kiedyś w końcu nauczęje robiź:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też nie są doskonałe ale trzeba ćwiczyć :)

      Usuń
  4. Piękne wyroby, a komplet jest zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale dóbr wszelakich :) ale boja pobija wszystko, jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, miło przeczytać, że niepozorna bojka się podoba :)

      Usuń
  6. Aleś zasypała nas pięknie pracami:) Pierwszy komplet wymiata, ze wzgledu na bojkę:) Chodzi za mną i chodzi taka kropla ale...nie mam czego wsadzic do srodka wiec jeszcze sobie pochodzi:Da reszta bangle...cudo:) Pokochałam bangle właśnie z tych powodów , o których napisałaś. Uwielbiam je za tą szybkość zakładania , bo ja lubię się wracać do domu po to,żeby jednak coś założyć na ręke i to łapię w locie i momentalnie ląduje na ręce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) co do bojki to to pomysł narodził się dość szybko, realizował dwa miesiące :), ale zauważyłam, że nie należy skreślać kralików, które nie do końca nam pasują bo za jakiś czas może się okazać, że okażą się bezcenne! jak widać koraliki od żyrandola czy też starych lampek też mogą znaleźć zastosowanie :)

      Usuń
  7. Ile tu kolorowych śliczności :-) Zgadzam się, że bangle są bardzo wygodne i praktyczne. Komplet z bojką super, ale kula też mi się bardzo podoba :-)
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, bangle już na zawsze pozostaną jedną z moich ulubionych form biżuteryjnych :)

      Usuń
  8. Boja jak malowana, wzorcowa wręcz :) fajna odskocznia od kulek. a co do bransoletek bangle to rozumiem Twój zachwyt bo moje serce też skradły początkiem lata i naplotłam się ich na metry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach te bangle, niby nic szczególnego a tu proszę :)

      Usuń
  9. Początkowo miałam trudności ze zrozumieniem tytułu... ;p Efekty zmęczenia;p Ale teraz widzę dokładnie o co chodzi i się zachwycam, bo wszystko wygląda pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, powtórzę za dziewczynami, że komplet z boją to numer 1! Jest śliczny i elegancki. Ale i cała reszta prezentuje się równie atrakcyjnie. Po prostu same śliczności ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ precyzja! pierwszy komplet skradł moje serce. Kiedyś dużo koralikowałam, ale czasu zbrakło, a tak za tym tęsknię- będę zaglądać.

    Zajrzyj czasem do mnie, dopiero zaczynam blogowanie, a przydadzą mi się porady http://modernvintagehousewife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny komplet a i nazwa "boja" tez oryginalna, bo łezki i kropelki już się osłuchały. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale boja! Wygląda rewelacyjnie:)
    Musze Ci powiedzieć, że mnie wyprzedziłaś z ta łezką, bo do mnie dopiero przyszły koraliki-bazy w różnych kształtach i takie łezki też. I własnie będę się za nie zabierała, ciekawe jak mi to wyjdzie....
    A bransoletki bez zapięć są moimi ulubionymi, właśnie ze względu na łatwość zakładania:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    http://wystrojbloga.blogspot.com/
    http://instagram.com/wystrojbloga/
    http://ask.fm/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...