środa, 11 czerwca 2014

Naszyjnik zag-zak

Gdy zobaczyłam podobny naszyjnik na blogach kilku koleżanek "po fachu" wiedziałam, że wcześniej czy później skorzystam z tego wzoru brakowało tylko okazji. Ale niedawno się takowa nadarzyła, poproszono mnie o zrobienie prezentowanej już bransoletki "zyg-zak" wraz z naszyjnikiem. Od razu skojarzyłam wzór Feyd i uznałam, że będzie pasował do bransoletki, wzięłam się więc do dziergania :) poniżej efekt.





A tu wspomniana bransoletka zyg-zak :)


Poczyniłam również - oczywiście na specjalne życzenie, poniższą bransoletkę na gumce, ma stanowić komplet do pewnej zawieszki z burszynkami, którą pokazywałam jakiś czas temu :)






23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Cuda to może za dużo, ale dzięki Gosiu :)

      Usuń
  2. NNNooooooo nie !!! Jest po prostu przepiekny!!! KOLORY cudne !!! Kiedys i ja sie na niego zmobilizuje!!! tylko kiedy...
    Super robota Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czekała na odpowiednią okazję no i się doczekałam, pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Przepiękny naszyjnik!!!
    Już mnie korci, żeby się za takowy zabrać, jedyne co mnie powstrzymuje to inne zobowiązania, z którymi związana jestem terminami... Bransoletki też pięknie się prezentują :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też powstrzymywały inne zobowiązania ale w końcu udało się połączyć jedno i drugie, pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ten naszyjnik prezentuje się niesamowicie, a z bransą tworzy elegancki zestaw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, miałam nadzieję, że będą do siebie pasować :)

      Usuń
  5. Hello;
    Naszyjnik przesliczny.Widzialam ten wzror juz w tylu wersjach i za kazdym razem w innych kolorach wciaz jest urokliwy.
    -Usciski-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda w każdej wersji kolorystycznej wygląda inaczej, dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Cóż mogę powiedzieć? Śliczny komplet. Idealny na lato. Teraz to już Grecja na całego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna kompozycja - robi mega wrażenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjnik prawie jak wiktoriańska kryza - strojny i elegancki. Piękny komplet. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja Droga, jesteś Mistrzynią!!!! Moja ostatnia praca nawet się nie umywa!!! Kolory prześliczne i takie w moim klimacie!!!! Piękne!!!!! A bransoletka z bursztynkiem cacuszko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory piękne :) Dokładnie o takie, jak mi chodziło- lekkie, wakacyjne, morskie. Czekam na zawieszkę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda jak morskie fale, czyli całkiem wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny. Chciałabym taki zrobić w innych kolorkach ale nie bardzo mogę rozczytać schemat-może dlatego, że od niedawna się tym zajęłam i jestem samoukiem.Proszę o pomoc.
    annawygralak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...