wtorek, 24 czerwca 2014

Muszle

Dziś pokażę dwa naszyjniki, które ostatnio zrobiłam na specjalne zamówienie. To propozycja dla tych, którzy kochają morze, słońce i piasek. Jak zamknąć kawałek lata dla siebie na dłużej? Mój pomysł znajdziecie na poniższych zdjęciach.
Pierwszy naszyjnik miał być w zieleniach, wybrałam taki odcień, który najbardziej pasował do jasnej muszli, a drugi trochę podobny do tego, który robiłam w zeszłym roku, utrzymany w ciepłym brązie z dodatkiem kremu (albo odwrotnie :)). Wykorzystałam tu krawatkę z koralików, posiłkując się tutorialem Kasi, za który bardzo dziękuję! No cóż kilka muszelek jeszcze mi zostało, więc może pokuszę się jeszcze o jakiś naszyjnik, wszak lato dopiero się zaczyna :)!!!



























Dziękuję za miłe słowa i witam nowych gości :)!!! Fajnie, że ktoś tu (oprócz mnie) czasem zagląda :)

20 komentarzy:

  1. Jak cudownie i wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miało być wakacyjnie :)

      Usuń
  2. Śliczne te Twoje naszyjniki - muszelki , super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, pomysł już stary bo z zeszłego roku :)

      Usuń
  3. Pięknie oprawione muszelki!!! Zwłaszcza ta w zieleniach, ma w sobie tyle świeżości :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mnie ta zielona też jakoś bardziej pochodzi :)

      Usuń
  4. Super ubranka dla tych muszelek. Pozostaje tylko wystroić się i iść na spacer nadmorską promenadą :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo zabrać kawałek plaży ze sobą do pracy :)

      Usuń
  5. Kasiu są cudne ! Zakochałam się w obu od pierwszego spojrzenia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no cóż nie pozostaje Ci nic innego jak zrobić sobie podobną :)

      Usuń
  6. Kasiu-muszelkowe naszyjniki przesliczne.Bardzo piekne prace.
    -Usciski-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ale do Twoich cudności mi bardzo dalekooooo!!

      Usuń
  7. Świetne wykorzystanie muszelek:) Czy te muszle to takie z plaży, czy może twory sklepowe?? Bo mam kilka pudełek muszli z nad morza przywleczonych, ale boję się, że są zbyt delikatne do oprawy, a Twoje wyglądają tak solidnie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te muszelki to z plaży (tyle, że nie z naszej :)) Te są bardzo twarde, mam też kilka mniejszych i tamte są bardzo drobniutkie i delikatne. Na pewno można kupić muszelki, szczególnie w nadmorskich miejscowościach, w sklepach "koralikowych" się z nimi nie spotkałam, ale też nie szukałam :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...