wtorek, 20 maja 2014

Turkusik

Nie wiem czy to jakaś moda czy tęsknota za morzem ale ostatnio w moich pracach jest dużo turkusu :) I tak właśnie poniższe bransoletki miały zostać wykonane z uwzględnieniem tego koloru, swoją drogą ja też go lubię :) Oba wzory bransoletek już u mnie można było zobaczyć więc nie będę się na te temat rozpisywała. O poniższej już wspominałam w poprzednim poście przy okazji kolczykowych kulek. Kolejny zyg-zak (wzór tu).







A podobną do tej poniżej muszę kiedyś zrobić dla siebie :)






A i jeszcze jedno, od niedawna istnieje profil "kasiakart" na Fb, tak więc wszyscy Ci, którzy mnie odwiedzają na blogu (bardzo za to dziękuję :)!) będą mogli znaleźć mnie również i tam :)

Pozdrawiam i dziękuję za miłe komentarze :)

26 komentarzy:

  1. Przesliczne brnzoletki!!!! Wlasnie i ja pracuje nad zygzakowa Pozdrowienia!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zyg zaki są fajne miłej pracy :)

      Usuń
  2. Hello:
    Bransoletka niesamowicie piekna.
    Przesliczny wzor,kolory i przewspaniale wykonanie.
    Sutasz to calkowicie 'nie moja' dziedzina,ale takze
    podziwiam cierpliwosc i wykonanie bizuterii ta wlasnie,
    nieznana mi technika.
    -Usciski-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Halinko, ja w sutaszu też dopiero raczkuję, ta technika zawsze mnie fascynowała ale nie miałam odwagi wcześniej spróbować.

      Usuń
  3. Ja tam lubię turkus w każdym wydaniu, więc mi obie prace bardzo się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło "słyszeć", ja też lubię ten kolor :)

      Usuń
  4. Fajne branse, takie w sam raz na spacer po plaży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie kuś, tęskni mi się za plażą, ale już nie długo :)

      Usuń
  5. Cudowne bransoletki. Faktycznie patrząc na nie jakaś taka tęsknota za latem, ciepłym morzem i gorącym piaskiem mnie ogarnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pocieszam się, że już nie długo jeszcze chwilka i będziemy wylegiwać się gdzieś na plaży :)

      Usuń
  6. Też bardzo lubię turkus. A w połączeniu z bielą kojarzy mi się właśnie z latem i morzem. Obie bransoletki są śliczne i idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie turkusu i bieli rewelacyjne - już tęsknię za latem :) Śliczne obie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie zapachniało Grecją. Nigdy nie byłam, ale takie mam skojarzenia kolorystyczne. Piękne obie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też nie byłam, ale faktycznie coś w tym jest.

      Usuń
  9. Śliczne letnie bransoletki:) I w moich ulubionych kolorach:) Chyba na tegoroczny wypad nad morze też muszę coś w takiej kolorystyce spsocić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, ja dla siebie też postaram się coś uszyć, ale zobaczymy jak to wyjdzie :)

      Usuń
  10. Kasiu, obie bransoletki ogromnie mi się podobają. Zarówno formy jak i kolorystyka - super!
    Ja sutaszu nie tykam, ale Twój zyg-zak mnie kusi. I to bardzo :)))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeglądam Twoją stronę i nie mogę wyjść z podziwu! Dla mnie "koralikowo" to absolutna czarna magia ;)
    Ale za to dziergam od 6 roku życia, hihi ;)
    Polubiłam Twoją stronę przez fb, więc powinnam być na bieżąco z Twoimi dziełami.
    Jakbyś była ciekawa, kim jestem i co też wyczarowuję na szydełku i drutach, to odsyłam do siebie:
    http://schen-rekodzielo.blogspot.com/
    i na Fb: facebook.com/SchenRekodzielo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w moich skromnych progach, cieszę się, że Ci się tu podoba :) na pewno Cię odwiedzę, pozdrawiam.

      Usuń
  12. Piękne bransoletki Kasiu!!! A zyg-zak po prostu mnie zauroczył :)
    Pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...