wtorek, 15 kwietnia 2014

O kulkach szydełkowych słów kilka

Witajcie! wiosna nadeszła czas na porządki :) ja postanowiłam zrobić je także na blogu. 
Otóż zaczęłam od instrukcji na kulki szydełkowo - koralikowe. Gdy pisałam tę instrukcję moje doświadczenia w szydełkowaniu kulek były nieco mniejsze niż dzisiaj. Ponieważ moje kulki ewoluowały doszłam do wniosku, że instrukcja ich wykonania również powinna się rozwinąć. I tak też zrobiłam. Zacznę od tego, że można ją znaleźć w osobnej zakładce u góry strony (post w którym do tej pory była - znika, podobnie jest z instrukcją cubic - raw: wersja trójkątna). 
Przyznam, że instrukcję dotyczącą kulek trochę odświeżyłam i zaktualizowałam, dodałam kilka, mam nadzieję pomocnych zdjęć, a także chciałam wyjaśnić problemy, z którymi najczęściej do mnie piszecie. 
Nowością jest  tabelka, którą posługuję się w szydełkowaniu moich kulek mając nadzieję, że będzie ona Wam pomocna.

Skoro o kulkach mowa to poniżej "kulka  na miotle" jak powiedziała moja córka :) taki trochę koralikowy żarcik, do wykonania którego skłonił mnie ten  tutorial.




A tu jeszcze zawieszka z bursztynów, która w końcu została ukończona!





No cóż to na tyle wracam do moich kulek :) i pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

16 komentarzy:

  1. Kulka na miotle jak i bursztynowa zawieszka są śliczne! Kasiu super, że napisałaś tego tutka. Wreszcie jest wszystko "łopatologicznie" wytłumaczone. Dzięki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kulka na miotle jest suuuper!!! No cudna jest :D Link do nowego tutorialu podmieniłam na blogu u siebie, mam nadzięję, że potrzebujący trafią gdzie trzeba:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny, miotła mi się też podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja wersja kuli na miotle jest dużo ładniejsza od oryginalnego, a bursztynek jest przeuroczy. Pozdrawiam i biegnę zajrzeć na Twojego tutka o kulkach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za instrukcję, bo do tej pory szydełkowanie kulek było dla mnie czarna magią. Z takim tutorialem będzie zapewne dużo łatwiejsze :)
    Kulka na miotle wyszła super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ta wersja instrukcji będzie bardziej zrozumiała :)

      Usuń
  6. I miotła i kulka wymiatają, że tak powiem :))) a to bursztynowe cudo, no co mogę powiedzieć - uwielbiam bursztyn!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, bursztynki nie moje i przeleżały od wakacji zanim je zagospodarowałam :)

      Usuń
  7. bursztynowa zawieszka podoba mi się wyjątkowo - piekna!
    z pozdrowieniami, El

    OdpowiedzUsuń
  8. Kulka na miotle jest odjazdowa. Baaardzo mi się podoba pomysł połączenia jej z chwostem. Super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, dzięki za aktualizacje...
    Ja nadal walczę i niestety efektów brak...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękności, obie prace dopracowane w każdym szczególe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio "prześladują" mnie chwościki, jakby chciały powiedzieć "zrób mnie, zrób" ;-) A tu proszę, nie dość że śliczny chwościk to jeszcze z piękną kulką - cudna para! Zawieszka bursztynowa bardzo unikalna - super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł z kulką na miotle - rewelacja!!! A i bursztynowa zawieszka świetna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...