środa, 19 lutego 2014

Hurtowo

Witam trochę już czasu minęło od mojego poprzedniego posta :) - no cóż doba jest za krótka! Ale nie obijam się cały czas coś dziergam. Ponieważ zrobiłam ostatnio trochę zdjęć to pokażę to co mam :)
Królują głównie beże i brązy jak chociażby w postaci poniższych kolczyków....




Ale również zobaczymy je w następnym komplecie - bransoletka, kolczyki kuleczki wykonane przy pomocy szydełka i takaż sama zawieszka (no może nieco większa).







Żeby nie było tak monotematycznie to akcent zielony również w postaci szydełkowej zawieszki :)



Na razie to tyle, reszta wkrótce! Witam nowych "zaglądaczy" i pozdrawiam wszystkich.

10 komentarzy:

  1. Hello,Kasiu:
    Przepiekne rzeczy tu dzis masz:-)
    Pierwsze,klasyczne kolczyki-wprost urocze.Fantastyczny projekt i przepiekne kolory.
    Pastelowy komplet tez sliczny,bardzo lubie te Twoje bransoletki i kuleczki.
    -Usciski-
    -Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko pięknie wykonane, mi bardzo przypadł ten zielony wisior :-)
    pozdrawiam serdecznie, Ella

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle przyjemny ten hurcik!

    OdpowiedzUsuń
  4. I super że hurtowo, bo mam czym oczy nacieszyć. Śliczne prace Kasiu :) Pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasia - Caterina ma całkowitą rację, jest czym oko nacieszyć :) Wszyskie prace są super, ale najbardziej moją uwagę przykuły kolczyki z kaboszonem. Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne takie stonowane kolory, idealne do wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu - wszystko piękne i dopieszczone, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna biżuteria!
    Kasiu kolczyki robiłaś na kulce czy z Twojego "przepisu", który opublikowałaś w sierpniu 2013?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczyki są robione według mojej instrukcji zwiększyłam tylko liczbę koralików do 20 bo miałam większe kulki :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...