niedziela, 3 listopada 2013

Metamorfoza...

Gdy zrobiłam poniższą bransoletkę....


dodajmy, że było to pierwsza bransoletka wykonana w technice sutaszu, byłam z niej bardzo dumna! wtedy jeszcze nie przeszkadzały mi do końca wszelakie krzywizny i nierówności wszak pierwsze dzieło nie musiało być idealne :) Jednak z biegiem czasu coraz krytyczniej na nią patrzyłam i o zgrozę przyprawiały mnie wybrzuszenia i puszczające szwy! Podjęłam decyzję, że szkoda mi kamienia więc spróbuję go odzyskać i nadać mu nowe życie w innej, mam nadzieję lepszej formie i tak właśnie powstała kolejna bransoletka myślę, że metamorfoza poskutkowała, a Wy co myślicie?







Witam nowych gości i dziękuję, za miłe słowa :)

14 komentarzy:

  1. Cudna metamorfoza, bransoletka wygląda cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba metamorfoza mi się udała:)

      Usuń
  2. Wiesz nie znam się za bardzo na technice sutaszu i dla mnie obie są wspaniałe, jednak metamorfoza jest rewelacyjna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna bransoletka ! Metamorfoza bardzo udana, (choć pierwsza wersja też mi się bardzo podobała), kamień zyskał nową, bardzo efektowną oprawę, która mocniej wyeksponowała jego piękno :) Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, też mam wrażenie, że kamień zyskał na tej zmianie, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Super:) Dobrze zrobiłaś, bo teraz wygląda jeszcze ciekawiej i równiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, czasem dobrze coś zmienić!

      Usuń
  5. Właśnie też poprułam swoje pierwsze sutaszowe dzieła, choć dziś dziełami raczej bym ich nie nazwała hehe. Ty, Kasiu, tchnęłaś ponowne życie w ten kamień. Zyskał śliczną oprawę a bransoletka wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna metamorfoza:) Zdecydowanie kamień lepiej się prezentuje teraz wydobyłaś cały jego urok i czar:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna metamorfoza, pięknie rozwijasz się "sutaszowo'" pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...