piątek, 25 października 2013

Turkusik

Turkus jakoś rzadko gości w moich pracach ale do pastylek z masy perłowej z takimi właśnie akcentami pasował idealnie. Pastylki nabrały mocy urzędowej (czas oczekiwania jakieś 2 lata :) ale w końcu się doczekały! Ponieważ moje próby zrobienia szkicu na papierze i przeniesienia go w namacalny projekt ponownie spełzły na niczym (czytaj. efekt końcowy kompletnie planu nie przypomina) postanowiłam działać spontanicznie i zobaczyć co z tego wyjdzie:) Tym właśnie sposobem kolejny projekt sutaszowy zaliczony. Zdjęcia nie są idealne chociaż robiłam co mogłam!
Witam nowych gości i dziękuję za miłe słowa.














12 komentarzy:

  1. Kasiu, komplet iście królewski ! Śliczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wniosek ... Spontan, spontan i jeszcze raz spontan :))) Przepiękny komplet !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny komplet, taki delikatny, nie mogę się napatrzeć: )

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję bardzo, przyznam nieskromnie, że nawet jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie elegancki, idealny na bardzo wytworny bal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, po prostu przepiękny:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę to powiedzieć! Ten komplet jest piękny, elegancki i pięknie wykonany! A dlaczego muszę? Bo akurat sutasz rzadko przykuwa moją uwagę, a ten komplet jest wyjątkowy!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...