piątek, 27 września 2013

Jeszcze letnio.....a może już jesiennie

Macie tak, że czasem odkładacie wszystko aby rzucić się w wir pracy nad czymś co Wam właśnie zaświtało w głowie? U mnie tak było z poniższym naszyjnikiem. Praca nad nim zajęła mi dwa dni (jak na mnie to rekordowe tempo!), łącznie z rozpisaniem wzoru, nawleczeniem koralików i dzierganiem :) Sama nie wiem czy jest utrzymany jeszcze w letnim czy może już w jesiennym klimacie, to zależy z której strony na niego spojrzymy :) A może to pomost pomiędzy dwiema porami roku... - no dobra już nie przynudzam, poetka ze mnie żadna :) Użyłam tu 7 kolorów koralików, naszyjnik ma 46 cm czyli jest dość krótki ale taki był zamiar.





A tu kilka starszych robótek, które wreszcie udało mi się skończyć! Poniżej zawieszki do kompletów z poprzednich postów.




A tu komplecik z czarnych perełek i drobnych TOHO 11o.




18 komentarzy:

  1. Hello,Kasiu:-)
    'Wezyka' wyprodukowalas?:-)
    Sliczne kolory-cieniowany-wspaniale jesienny!
    Kuleczki tez piekne i stanowia sliczny,czarno-bialy komplet z bransoletka.Bardzo piekny pomysl i wzor.
    -Usciski-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, sznur jest cudny! Faktycznie wygląda jak pomost między latem a jesienią. Super! Reszta prac też jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sznur jest piękny, ale mnie urzekła kwiatuszkow bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna mieszanina kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten sznur jest absolutnie fantastyczny! Podziwiam za tempo i pozostałe prace!

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik wyszedł świetnie, jest naprawdę godny podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik bardzo mi się podoba, ciekawy dobór kolorów, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplecik z czarnych perełek wyjątkowo mi się spodobał. Śliczny. Sznur z super skomponowanymi kolorami ale nie byłabym sobą, gdybym kulek nie "obśliniła"- mniam. Mogłabym się tarzać w kulkach ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Naszyjnik wygląda bardzo wężowo, szczególnie z tej ciemniejszej strony. I to jest w nim najpiękniejsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie to jest wszystko piękne. Naszyjnik zajął Ci dwa dni ? ja bym go robiła ze 100 lat ! Cudo

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik cudowny! Czy można prosić o schemat tego cudeńka? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, podaj adres e-mail, to prześlę schemat :)

      Usuń
  12. cudowny naszyjnik,piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...