niedziela, 5 maja 2013

Nigdy nie mów nigdy czyli - kołnierzyk!

Kiedy kołnierzyki zaczynały opanowywać rynek biżuteryjny zarzekałam się, że czegoś takiego na pewno nie będę robić! I tak było do czasu kiedy ktoś poprosił abym zrobiła koralikowy kołnierzyk (do tego miał to być prezent). Nie bardzo mi ten pomysł leżał, rysowałam wzory na kilka wariantów, dwa razy prułam i kombinowałam aby dobrze się układał. Ostateczna wersja kołnierzyka poniżej i muszę przyznać, że gdzieś tam nawet mi się podoba :) pozdrawiam i witam nowych odwiedzających!





7 komentarzy:

  1. Piękny kołnierzyk! Bardzo mi się podoba:).Masz już wprawę, to teraz kolej na biały ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Toż on jest przepiękny! W życiu bym nie umiała takiego cuda:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyszedł Ci ten kołnierzyk. Ja czuję , że też powinnam zrobić jakiś ale też się nie mogę przemóc:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny. Sama bym chciała umieć taki zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobieto!!!! Czy ktoś już tu pisał, ze jesteś zdolna!!! Baaaaaaaardzo mi się podoba- ale się nie podejmę wyplatania(nawet zgapić), bo to dla mnie wyższa szkoła jazdy

    OdpowiedzUsuń
  6. wyszedł perfekcyjnie!! wspaniały!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się. Bardzo! Jakiś czas temu też natknęłam się na fajne zdjęcie kołnierzyka ze sztucznych szklanych pereł za 40$ :O Może zrobić z tego interes ;) heh

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...