poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Zyg - zak c.d.

Pokazywałam już jakiś czas wcześniej jeden biały zyg-zak poniżej jego wersja kolorowa :) Pierwotnie bransoletka miała być beżowa, dodałam odrobinę turkusu i .... no właśnie troszkę "beżo - złota" nie wiem co powie na to właścicielka bo to tylko i wyłącznie moja samowolka :) najwyżej powstanie kolejny zyg-zak.



Ponieważ zakupiłam niedawno rivoli, które (według mnie ) mieni się na lekki turkus postanowiłam dopleść kolczyki, które mogą stanowić komplet do powyższego zyg - zaka.


10 komentarzy:

  1. Oj a mi te kolory się bardzo podobają:)Obu przyszłej właścicielce także:)Żeby było smieszniej, to też teraz robie zyg zaka ale takiego "na okrąglo":)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja myślę że turkus bardzo fajnie się skomponował z bielą i złotem, uroczy ten zyg-zak ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dość, że wzór fajny to i jeszcze kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kolorki a zyg zag jest świetnych w tych właśnie co zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci to wyszło.Cieszy oko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zyg zak:) Już nie mogę się doczekać kiedy go założę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że do kreacji będzie pasował :)

      Usuń
  7. Śliczna bransoletka i kolczyki:) Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zygzak. Ja na razie dojrzewam, żeby go zrobić;) Mam nadzieję, że wyjdzie mi taki cudny, jak Twój:)
    Zapraszam Cię również do mnie po wyróżnienie.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...