piątek, 1 lutego 2013

Lariaty trzy :)

Ostatni tydzień  obrodził w lariaty. Zrobiłam ich trzy (co przy moich zasobach czasowych uznaję za sukces :)) Ale zacznijmy od początku, jako pierwszy na tapetę poszedł hematytowy (już taki pokazywałam to jego brat bliźniak :) więc nie będę się rozpisywała.


Drugi miał być fioletowy. Użyłam tu dwóch odcieni ametystu -Toho Round 08 Silver Lined Amethyst i Toho Round 08 Silver Lined Lt Amethyst. Długość to około 116 cm. Trzeba nawlec ponad 5 m koralików i tu dziękuję za olśnienie przy robieniu zakupów gdyż nabyłam młynek, który znacznie ułatwił mi pracę (tzn. mojemu mężowi bo to on nawlekał :)) i tak oto postał lariat ametystowy - trafił również do Inspiracji w Kadoro.



I trzeci z braci - brązowy, a dokładniej Metallic Iris Brown i Opaque lustered light beige, długość również około 116 cm.



We wszystkich naszyjnikach  reguluje się wysokość kokardki, więc można je zakładać na kilka sposobów.
A poniżej wszyscy trzej razem :)


11 komentarzy:

  1. Wszystkie są takie piękne :) Bardzo elegancka biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu Kasiu-jestem pod ogromnym wrażeniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ileż to musiało być roboty! :) gratuluję :) o jakim pomocnym młynku mówisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tydzień 3 lariaty ! Chyba kojarzę taki młynek- gdzieś nawet widziałam zrobiony ręcznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, pracy było mnóstwo okupiłam to bólem pleców :)
    Ten młynek to Spin-n-string Beadsmith micro z igłą. Służy do nawlekania nieskomplikowanego wzoru (jeden kolor), ale można pokombinować z kolorami ja mam już pewien pomysł, wadą jest to, że igła jest delikatna i łatwo ją złamać.

    OdpowiedzUsuń
  6. spryciara jesteś,zainteresował mnie ten młynek i popatrzyłam,fakt ułatwia :o)śliczne sznuróweczki !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne te naszyjniki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne! ale widze, ze koraliki ukadaja sie ukosnie, nie jak w zwyklych sznurach, jak to robilas, ukosnikiem?
    Kalina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te sznury są robione ukośnikiem dlatego koraliki układają się inaczej :)

      Usuń
  9. Dzisiaj odkryłam Twój blog.
    Piękne są Twoje dzieła!!
    Na ta kokardkę jest jakiś wzór??
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w tej chwili krąży wiele wzorów w sieci na podobną kokardkę:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...