czwartek, 21 lutego 2013

Biały zyg - zak

Komplet ten robiłam od początku roku ale w końcu udało się go skończyć. Gdy znalazłam wzór na ten motyw musiałam go zrobić :) Całość wykonana jest z Opaque white, Ceylon snowflake, Inside color rainbow crystal creme lined, Ceylon frosted snowflake :). Obróżka pięknie prezentuje się na szyi dość mocno do niej przylegając. Zarówno obróżka jak i bransoletka posiadają  zapięcie typu slide. Długość obróżki to 35 cm, długośc bransoletki to 18 cm. Trochę jest przy tym dłubania ale mam nadzieję, że warto. Jeśli ktoś ma chęć to wzór jest tu






19 komentarzy:

  1. misterna robota! cudny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny! ja do tego wzoru zabieram się juz od świąt:)))widać , że warto było tyle dłubać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, no bardzo efektownie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda jakby był warty miliony :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękni wygląda, taki zimowy komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda cudownie! :) Jak biżuteria królowej Śniegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki, skoro tak piszecie to chyba było warto podłubać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za te niesamowite czary, które wyrabiasz z koralikami zapraszam do mnie po wyróżnienie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie, znajdziesz tam kulki wykonane na bazie Twojego tutka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prze, prze, prze cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Po prostu cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna...może się kiedyś zdecyduje bo taka skomplikowane mi się wydaje. gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  13. Super obróżka, super stronka! Dzięki za podanie źródła wzoru.
    Powodzenia w tworzeniu dalszych dzieł:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna, w ukochanych ostatnio przeze mnie kolorach bieli.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...