czwartek, 31 stycznia 2013

Czerwieni ciąg dalszy....

Na początku witam nowe obserwatorki, fajnie, że ktoś chce oglądać to co robię :)

A teraz konkret miałam dorobić naszyjnik, który pasowałby do bransoletki, którą niedawno pokazywałam, no i zrobiłam :)
Ponieważ jestem fanką Opaque Rainbow Cherry (bransoletka też była z tych koralików) to tu również nie mogło ich zabraknąć :). Całkowita długość naszyjnika to 63 cm. 
To tyle na razie wracam do pracy bo na ukończeniu kolejne "dzieła".


 A tu z przywołaną bransoletką.



6 komentarzy:

  1. wygląda super! :) uwielbiam kolor czerwony. ;) ja też teraz pracuje nad koralikami - bransoletka w kwiatki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetny :) . Ja też mam te koraliki i nie wiem co z nimi zrobić... Chyba je w końcu wyciągnę i coś wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne Kasiu-dajesz czadu;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszedł z tego bardzo ładny, seksowny komplecik :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...