wtorek, 12 czerwca 2012

Kompleciki dwa :)

Poproszono mnie o zrobienie dwóch pierścionków, które kiedyś już pokazywałam, dodatkowo do nich miałam wypleść pasujące bransoletki (dawno już miałam stworzyć taki komplet ale jakoś się nie złożyło więc teraz miałam motywację by zrealizować dawne plany). Poniżej przedstawiam co mi wyszło, jeden pierścionek podobny do tego, który już robiłam ("podobny" gdyż nie lubię robić dwa razy tego samego) i drugi całkiem nowy z czerwonymi koralikami (niestety nie znalazłam koralików w kolorze "koralowym", które by tu pasowały). Nad bransoletkami trochę się nagłowiłam, chciałam aby współgrały z pierścionkami no i mam nadzieję, że się udało, zobaczymy co powie właścicielka :)


 




2 komentarze:

  1. Perfekcyjnie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepraszając za długie milczenie... 2 nowe właścicielki wyżej pokazanych cudowności - ZACHWYCONE :) dziękujemy bardzo :) pierścionki pięknie wyglądają na palcach a całość dopełniają bransoletki :) już niebawem złożymy kolejne zamówienie :) pozdrawiamy: Ania i Gosia - Gliwice

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...