środa, 6 czerwca 2012

Komplecik z kuleczkami :)

Kolejny zamówiony komplecik wykonany i przekazany. Tym razem trochę się nakombinowałam,  miałam mało czasu na jego wykonanie i oczywiście same kłody, najpierw zabrakło mi koralików i nie miałam już czasu, żeby je zamówić (stąd powstały kulki wykonane na szydełku, których celem było dodanie centymetrów w naszyjniku :)), później skończył mi się kordonek, a na końcu brakło mi kleju, i to wszystko przy jednym komplecie. Ale ostatecznie naszyjnik z kulkami został ukończony i spotkał się z aprobatą z czego bardzo się cieszę :) Ponadto można go oglądać, jak również kilka poprzednich prac w Galerii Prac na stronie sklepu beading.











8 komentarzy:

  1. Uroczy komplet!!! Te kuleczki dodają mu szyku!!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu piękne i bardzo oryginalne !! Nie wiedziałam że koleżanka ma takie ukryte zdolności ;))) czekamy na kolejne równie wspaniałe cudeńka ;)i do zobaczenia wkrótce. pozdr. Kamila K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i czekam na to "do zobaczenia wkrótce" :)

      Usuń
  3. Bardzo uroczy komplecik w moich ulubionych kolorach:)
    Zapraszam na konkurs "Moje Zaplecze" www.mojakoralikowapasja.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wow wspanialy komplecik, dziekuje za wziecie udzialu w candy. Bardzo mi sie u Ciebie podoba wiec zostane na dluzej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się bardzo i będę się starać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplecik chylę czoła. Dziękuje za zapisanie się na Candy

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny komplecik!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...